Блог

Таргетинг, як заощадити на рекламі?

Існує величезна кількість різновидів реклами в інтернеті, розміщення якої коштує грошей. Є дієвий способів заощадити на рекламі і підвищити її ефективність. Один з них – таргетована реклама. Таргетинг (орієнтування) – це один з механізмів маркетингу, який дозволяє з усіх користувачів в інтернеті виділити цільову аудиторію за певними критеріями (наприклад, за віком, місцем проживання, статевої приналежності) і прорекламувати їй свій продукт для досягнення найкращого ефекту від реклами. Орієнтування дає можливість раціонально використовувати рекламний бюджет і отримувати від рекламних кампаній вигоду. Основна мета – створити рекламне повідомлення для цільової аудиторії і підвищити його ефективність. Орієнтування використовується в пошукових системах, контекстній рекламі, банерах…

Трафік – його значення для сайту

Абсолютно будь-який сайт перестане приносити будь-який прибуток, якщо його перестануть відвідувати користувачі. Навіть якщо веб-сайт має широкий асортимент, пропонує найякіснішу продукцію відомих брендів за доступною ціною та його працівниками є кращі продавці країни, все може бути марно, так як без трафіку такий сайт ніхто не побачить. Тому сьогодні ми розберемося, як залучати клієнтів на свій сайт. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО ТРАФІК Поняття трафік на увазі відвідування сайту користувачами мережі Інтернет. Не варто спочатку загадувати, скільки з цих відвідувачів зробить покупку. В першу чергу слід зосередитися на самій кількості відвідувань. Трафіком найчастіше називають кількість осіб, що відвідали комерційний ресурс за певний…

Таргетінг та ретаргетінг – що це і в чому відмінність?

Таргет, або таргетована реклама, розробляється з фокусом на певну цільову групу, або таргет-груп. Щоб підвищити ефективність впливу на кінцевого споживача, складається його загальний портрет. ЧИ Є МОЖЛИВІСТЬ ЗАПУСТИТИ РЕКЛАМУ БЕЗ САЙТУ? Звичайно, так як замість сайту використовується інший ресурс – соціальні мережі, та інші сервіси де також розміщується необхідна інформація про компанію, послуги. Таким чином, просто перенаправьте таргет-груп з рекламних матеріалів на потрібну сторінку. СКІЛЬКИ ЧАСУ ПОТРІБНО НА ТЕ, ЩОБ ПІДГОТУВАТИСЯ ДО ЗАПУСКУ ПОВНОЦІННОЇ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНІЇ? Насправді, підготовчий етап рекламної кампанії займає досить багато часу, що пояснюється складністю самої процедури, яка відрізняється наявністю різних за обсягом і за тривалістю виконання…

Що таке лід?

Під лідом мається на увазі користувач, який опинився на сайті компанії або сторінці в соціальних мережах і він виконав дію певного характеру, наприклад, забронював місце, заповнив анкету для зв’язку і т.д. Але і це ще не все. Лідом вважається користувач, який виявив зацікавленість до компанії, залишивши контактні дані для зв’язку. Коли звичайний користувач стає лідом? Існує два види лидов. Буде він цільовим або нецільовим, визначає це вже менеджер, який присвоює йому певний статус після обробки вхідних даних. Незважаючи на те, що лід у потенціалі може стати клієнтом компанії, оскільки одного разу проявив інтерес до неї, але все ж він є…

Створення сайту Ужгород

Компанія АБІС більше десяти років надаємо таку послугу, як створення веб-сайтів в Ужгороді, Львові, Ів. Франківську. Навіщо потрібен сайт – запитаєте Ви. В першу чергу, це необхідний інструмент розвитку будь-якого бізнесу, що забезпечує: Взаємодія з потенційними клієнтами; Оперативне розповсюдження інформації; Активне залучення цільової аудиторії; Налагоджену систему продажів; Формування впізнаваного іміджу. І це неповний перелік факторів, які може забезпечити професійно створений інтернет-ресурс. Саме такий веб-сайт допоможуть розробити сайт в Ужгороді досвідчені фахівці нашої компанії. Підтвердженням їх високої кваліфікації є вдячні відгуки клієнтів які свідчать про те, що в компанії створюють виключно високоякісний продукт. ВИДИ WEB-САЙТІВ І КОМУ ВОНИ ПОТРІБНІ? Створення сайту…

Пошуковий аудит

Просування веб-ресурсу на перші позиції в пошукових системах Google та інших є одним з найбільш ефективних способів підвищення рівня продажів і залучення нових клієнтів. Однак не кожен з сайтів, вже підготовлений, за своїми технічними характеристиками, до просування. Дізнатися, чи можна перейти до даного процесу, дозволить SEO-аудит, який надає первинні рекомендації по популяризації інтернет-порталу. Однак якщо пошуковий аудит по просуванню не приніс очікуваного результату, експерти рекомендують використовувати додатково технічний аудит, що дозволяє провести більш глибоку перевірку, усунути всі проблеми сайту, визначити його потенціал і вибудувати ефективну стратегію. Пошуковий аудит являє собою комплекс операцій, спрямованих на перевірку сайту, на його відповідність вимогам…

Маркетинговий аудит сайту

Згідно зі статистичними даними, тільки 1 з 30-ти сайтів вважається успішним. Більш того, при відвідуванні інтернет-ресурсу тільки 2 з 100 користувачів доходять до завершального етапу покупки товару або послуги. Виправити подібну статистику і домогтися більш високих показників для сайту дозволить маркетинговий аудит. Дана процедура є комплексом дій, спрямованих на перевірку ефективності сайту, перевірку його функціональності і якості розміщеної для нього реклами. В ЯКИХ ВИПАДКАХ НЕОБХІДНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ Головною метою маркетингового аудиту є виявлення помилок і бар’єрів, що перешкоджають підвищенню рівня продажів, які виникли під час процесу розробки і заповнення веб-ресурсу. Дана процедура необхідна в наступних випадках: компанія отримує недостатню кількість…

Комплексний аудит сайту

Сьогодні, сайт є одним з кращих інструментів розширення власного бізнесу та збільшення доходів. Однак далеко не кожен сайт, користується популярністю серед осіб, які здійснюють купівлю товарів і послуг в мережі Інтернет. Існує безліч причин, що погіршують ефективність сайту і знижують доходи власника бізнесу. Однак виявити їх самостійно вкрай складно, так як для цього необхідно володіти знаннями в сфері маркетингу, економіки та програмування. Допомогти виявити недоліки сайту та підвищити його прибутковість дозволить комплексний аудит, який представляє собою певний порядок дій, спрямованих на виявлення всіх недоліків ресурсу. КОЛИ ПОТРІБЕН КОМПЛЕКСНИЙ АУДИТ Більшість експертів повідомляють, що проведення комплексного аудиту сайту необхідно проводити в…

Перенесення сайту на іншу CMS

При першому відвідуванні сайту, багато користувачів звертають увагу не тільки на дизайн, але і на функціонал ресурсу. Саме тому кожен власник бізнесу постійно повинен замислюватися над процесом удосконалення власного сайту :). У деяких випадках модернізація сайту стає неможливою через застарілу системи сайту CMS, яка не дозволяє покращувати його для залучення клієнтів. Вихід з подібної ситуації, безумовно, є – це послуга по перенесенню інтернет-сайту на іншу CMS, що дозволяє відкрити нові можливості, розширити функціонал сайту. Експерти рекомендують постійно стежити за останніми тенденціями в даному напрямку і не чекати масового відходу клієнтів до конкурентів. Кращим вибором буде замовити перенесення сайту на іншу…

Чи потрібно розробляти сайт на українській мові?

25 квітня 2019 року Верховна Рада України у другому читанні прийняла «Закон про мову», який офіційно називається «Закон України Про забезпечення функціонування української мови як державної». Даний Закон викликав масу питань серед розробників сайтів і власників сайтів. Що означає «Закон про мову», чи потрібна українська мова на сайті? А яка мова має бути головною, і в які терміни робити переклад? Отже, роз’яснюємо… Всі базові норми, які стосуються використання української мови на web-сайтах, викладені в ст. 27 проекту під назвою «Державна мова у сфері користувацьких інтерфейсів комп’ютерних програм та веб-сайтів». Також деякі норми, що стосуються веб-сайтів та електронної комерції, присутні в…