Трафік – його значення для сайту

Абсолютно будь-який сайт перестане приносити будь-який прибуток, якщо його перестануть відвідувати користувачі. Навіть якщо веб-сайт має широкий асортимент, пропонує найякіснішу продукцію відомих брендів за доступною ціною та його працівниками є кращі продавці країни, все може бути марно, так як без трафіку такий сайт ніхто не побачить. Тому сьогодні ми розберемося, як залучати клієнтів на свій сайт.

ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО ТРАФІК

Поняття трафік на увазі відвідування сайту користувачами мережі Інтернет. Не варто спочатку загадувати, скільки з цих відвідувачів зробить покупку. В першу чергу слід зосередитися на самій кількості відвідувань. Трафіком найчастіше називають кількість осіб, що відвідали комерційний ресурс за певний проміжок часу. Чим більше цей показник, тим краще, адже далеко не всі відвідувачі сайту доходять до етапу продажів.

Хорошим результатом вважається 100 відвідувань за 1 годину. Однак досягти такого показника дуже непросто. Для цього буде потрібно виконати великий обсяг роботи. Однак перш ніж приступати до робіт із збільшенню обсягів трафіку, слід розібратися, для чого він потрібен.

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ТРАФІК

Фахівці стверджують, що інтернет-трафік необхідний кожному сайту для того, щоб:

  • користувачі мережі Інтернет змогли дізнатися про ресурс;
  • потенційні клієнти могли ознайомитися з асортиментом;
  • залучати клієнтів і здійснювати продажу;
  • інформація про комерційне сайті поширювалася за межами мережі Інтернет.

ЯК УТВОРЮЄТЬСЯ ТРАФІК

Трафік утворюється зі найрізноманітніших джерел, найбільш популярними з яких є:

  • пошукова видача;
  • соціальні мережі;
  • реклама у всіх її проявах.

Розглянемо кожен із вищезазначених джерел трафіку більш детально.

ПОШУКОВА ВИДАЧА

У разі, якщо людина бажає зробити якусь купівлю у мережі Інтернет, він використовує пошукові системи, в яких вводить фрази, відповідні його потребам, наприклад «купити корм для котів». Пошукова система знаходить сайти та надає їх користувачеві, після переходу обраний потенційним клієнтом ресурс отримує збільшення трафіку.

Даний метод є абсолютно безкоштовним, так як інтернет-магазину не потрібно платити за розміщення посилання на нього в пошуковій видачі. Однак не важко здогадатися, що на перших позиціях пошукової видачі буде відображатися той ресурс, який найбільше відповідає запиту людини. Тому, щоб потрапити в топ пошукової видачі, слід заплатити SEO-оптимізаторів, які знають, як просувати сайти в пошуковій системі Google.

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА

Розглядаючи першу сторінку пошукової видачі, можна помітити, що перші три результату помічені написом «реклама». Цей різновид реклами, що розміщується у пошукових системах, називається контекстною рекламою. У цьому випадку власник комерційного ресурсу платить за кожен перехід на його сайт.

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

У соціальних мережах власники ресурсів можуть замовити таргетовану рекламу, представлену у вигляді рекламних блоків, що відображаються виключно цільовій аудиторії. Якщо ж користувача соцмережі зацікавить рекламований продукт, він може натиснути на його зображення, після чого буде виконано автоматичний перехід на сайт.

РЕКЛАМНІ ПОСИЛАННЯ

Посилання з рекламованими продуктами можна часто зустріти в різних інформаційних статтях, у коментарях користувачів, а також в постах. Такі посилання найчастіше представлені у вигляді посилань, у кінці якого вставляється посилання для переходу на комерційний ресурс. Такий метод залучення трафіку можна зустріти дуже часто, проте аудиторія вже навчилася розпізнавати фальш, тому потрібно обдумано підходити до таких методів просування.

Однак посилання, розміщені в інформаційних статтях на форумах або в різних блогах, як і раніше залучають клієнтів. Перш за все, це пов’язано з більш високим рівнем довіри до цікавих статей. Тому для підвищення трафіку слід домовитися з власниками стороннього блогу чи форуму про вставлення посилань на Ваш ресурс у інформаційних статтях.

ПРЯМІ ПЕРЕХОДИ

Статистику такого трафіку скласти вкрай складно. Це пов’язано з тим, що прямі переходи частіше здійснюються або завдяки рекламі в офлайні, або за рахунок сарафанного радіо, причому обидва цих методу підвищення трафіку однаково ефективні.

Чим більше джерел для залучення відвідувачів на сайт які буде використовувати власник комерційного ресурсу, тим краще. Це дозволяє залучити максимальну кількість потенційних клієнтів, тим самим підвищуючи обсяг доходів ресурсу. Сьогодні трафік можна відстежити за допомогою таких інструментів як Google Analytics.

ЯК ЗБІЛЬШИТИ ТРАФІК САЙТУ

Виходячи з усього вищезазначеного, трафік можна підвищити декількома методами – за допомогою сарафанного радіо, створення цікавого контенту або ж використовуючи фінансові кошти. Розглянемо платний і безкоштовний методи збільшення обсягу залучених відвідувачів сайту.

БЕЗКОШТОВНІ МЕТОДИ

НАПИСАННЯ ЯКІСНОЇ СТАТТІ

Створення якісного контенту та розміщення його на сторонніх ресурсах з посиланням на власний сайт дозволить власнику веб-сайту залучити додатковий трафік. Однак створювати контент необхідно на ту тему, в якій добре розбираєтеся. Можна написати про особливості роботи в електронній комерції, про основні правила розвитку бізнесу та багато іншого, що дійсно було б цікаво читачеві.

Крім цього, можна написати статтю для блогу, розміщеного в самому веб-сайті. Однак при цьому обов’язково зробити анонс статті та розмістити його в соціальних мережах або на форумах. Головне, щоб написана стаття відрізнялася яскравим цікавим заголовком і містила дійсно корисну інформацію.

Щоб підвищити впізнаваність сайту на головній сторінці, рекомендується розмістити спеціальні кнопки з посиланнями на розділи веб-сайту в найбільш популярних соціальних мережах.

ОРГАНІЗАЦІЯ КОНКУРСІВ

Організуйте конкурс і повідомте про нього в ЗМІ, на форумах і в соцмережах. Головною умовою участі повинна бути реєстрація на сайті веб-сайті. Даний метод залучення трафіку зажадає деяких вкладень, які використовуються у подальшому для покупки призів. Однак він дозволить гарантовано залучити трафік і збільшити кількість потенційних клієнтів.

БЕЗКОШТОВНЕ НАВЧАННЯ

У наш час всі люди люблять безкоштовні пропозиції. Запропонувавши безкоштовне навчання, можна залучити відвідувачів і паралельно розповісти їм про переваги товару, послуги, тим самим створивши базу постійних клієнтів.

ЗГАДКА КОНКУРЕНТІВ

Періодично можна розміщувати на своєму ресурсі посилання на сайти конкурентів, описуючи їх роботу в позитивному ключі. Найімовірніше, конкуренти звернуть на це увагу і розмістять у відповідь посилання на ваш веб-сайт, що призведе до збільшення трафіку.

Однак краще діяти відкрито і запропонувати конкурентам співпрацю подібного роду безпосередньо. Крос-маркетинг може виявитися дуже корисним інструментом – ви будете писати схвальні відгуки про конкурента, а він – про вас. У результаті всі залишаться у виграші.

РЕЄСТРАЦІЯ В ПОШУКОВИХ СИСТЕМАХ

Реєстрація сайту в пошукових системах дозволить висунутися у топи пошукових запитів, що абсолютно безкоштовно буде підвищувати обсяг трафіку. Однак у цьому випадку буде потрібно витратити трохи коштів на процес SEO-оптимізації, складання семантичного ядра та написання текстів з найпопулярнішими ключовими фразами.

Ці дії гарантовано принесуть результат, однак навряд чи дозволять конкурувати з великими ресурсами. На допомогу в такому випадку прийдуть платні методи залучення трафіку і розміщення контекстної реклами.

РОЗМІЩЕННЯ ПОСИЛАНЬ НА СТОРОННІХ САЙТАХ

Посилання на веб-сайтах можна розміщувати на форумах і різних сайтах. Їх також можна розміщувати на різних торгових агрегаторах і сайтах з великим трафіком.

ЗАЛУЧЕННЯ ЕКСПЕРТІВ

При наявності публікацій в соціальних мережах або блогу на сайті важливо залучати експертів, які будуть коментувати кожну інформаційну статтю, тим самим привертаючи увагу потенційних клієнтів до ресурсу.

ПОЛІПШЕННЯ САЙТУ

У міру можливості слід покращувати сайт таким чином, щоб клієнт був зацікавлений у його відвідуванні та як можна довше не залишав ресурс. Справа в тому, що пошукові системи при розміщенні сайту у видачі аналізують, як багато часу клієнти проводять на обраному ресурсі, як довго читають статті, чи пишуть коментарі і так далі. Тому залучаючи кожного клієнта в життя сайту шляхом його вдосконалення, можна істотно підвищити обсяг залучених потенційних клієнтів.

ПЛАТНІ МЕТОДИ

РОЗМІЩЕННЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

Розміщення даного виду реклами дозволяє спростити процес збільшення обсягів трафіку. Тому сьогодні всі великі компанії масово замовляють настройку контекстної реклами.

Однак у використанні даного інструменту є одна особливість. Фахівці рекомендують утриматися від високочастотних запитів, так як їх використання надасть мінімум результатів. Незважаючи на їх використання, в топі і раніше будуть залишатися найпопулярніші розкручені інтернет-магазини. Тому новачкам слід орієнтуватися на низькочастотні запити, що дозволяють гарантовано опинитися в топі. Цей нюанс також свідчить про те, що не варто акцентувати початку увага на ключах, а варто звернути увагу на корисність контенту та заповнення сайту, які можуть забезпечити набагато кращий результат.

НАЛАШТУВАННЯ ТАРГЕТИРОВАННОЙ РЕКЛАМИ

Реклама в соціальних мережах хороша тим, що інтернет-магазин може самостійно вибрати, який аудиторії повинна демонструватися його реклама. Тут можна врахувати вікові критерії, рівень доходів, сімейний стан, місце проживання і ряд інших чинників.

ОБМІН ТРАФІКОМ

Цей спосіб нагадує крос-маркетинг. Для збільшення обсягів трафіку необхідно зареєструватися в системі та інтегрувати на свій сайт спеціальний код, який буде демонструвати інформацію зі сторонніх ресурсів за допомогою RSS-стрічки. При цьому інформація про інтернет-магазин та його товарах буде відображатися на інших ресурсах, які пройшли реєстрацію у цій системі.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ІЗ ЗАЛУЧЕННЯ ТРАФІКУ

Щоб домогтися максимальних результатів у збільшенні об’ємів трафіку, необхідно:

  • регулярно розміщувати статті з цікавою інформацією;
  • дублювати всі новини сайту в соціальних мережах і на каналі YouTube;
  • розбавляти серйозні пости в соціальних мережах розважальним контентом.

А також слід пам’ятати, що залучити клієнта на сайт – не найголовніше. Більш важливо затримати його там і зробити з простого відвідувача постійного клієнта.