Таргетинг, як заощадити на рекламі?

Існує величезна кількість різновидів реклами в інтернеті, розміщення якої коштує грошей. Є дієвий способів заощадити на рекламі і підвищити її ефективність. Один з них – таргетована реклама.

Таргетинг (орієнтування) – це один з механізмів маркетингу, який дозволяє з усіх користувачів в інтернеті виділити цільову аудиторію за певними критеріями (наприклад, за віком, місцем проживання, статевої приналежності) і прорекламувати їй свій продукт для досягнення найкращого ефекту від реклами.

Орієнтування дає можливість раціонально використовувати рекламний бюджет і отримувати від рекламних кампаній вигоду.

Основна мета – створити рекламне повідомлення для цільової аудиторії і підвищити його ефективність.

Орієнтування використовується в пошукових системах, контекстній рекламі, банерах та соціальних мережах. У кожному з цих сервісів можна задати необхідні параметри, за якими буде відбуватися відбір цільової аудиторії, враховуючи її інтереси.

Навіщо потрібен таргетинг?

В першу чергу для зниження витрат на рекламу за рахунок того, що ця реклама буде показана лише тим користувачам, яких може зацікавити Ваша реклама.
При переході з рекламного повідомлення на сайт, людина, яка відноситься до цільової групи, з більшою ймовірністю придбає товар. В наслідок підвищення конверсії, поліпшується просування сайту в пошукових системах.

Як працює таргетинг

  1. Збирається інформація про користувача за допомогою cookie – файлів, яка зберігається в профілі. На підставі цієї інформації можна вивчити смаки, потреби, інтереси і можливості користувача.
  2. Проводиться аналіз даних і виділяється цільовий сегмент зацікавленості об’єкта, зважаючи на об’єм інформації і частоту переглядів, час перегляду та інші показники.
  3. На третьому етапі всі дані групуються, записуються і видаються у вигляді діаграм, графіків для зручності моніторингу інформації.
  4. На четвертому етапі відбувається створення і розміщення рекламного оголошення, маючи на руках потрібну інформацію з урахуванням особливостей цільової аудиторії для конкретного рекламного оголошення.

Види і завдання таргетингу

Тематичний – показ рекламних повідомлень на тих майданчиках, які відповідають певній тематиці;
Контекстний – показ повідомлень цільової аудиторії згідно її інтересів. Цей вид таргетингу ще називають “контекстна реклама”;
Географічний (гео-таргетинг) – реклама для групи людей, обмежених заданим географічним регіоном;
Орієнтування по часу – реклама в певний час доби або дні тижня, згідно з переваг цільової аудиторії;
Соціально-демографічний таргетинг – орієнтація на стать, вік, соціальний статус цільової групи користувачів;
Поведінковий таргетинг – механізм збору інформації про всі дії користувача в інтернеті, його місцях відвідування, переглядах і покупках.

Завдяки соціальним мережам, став можливий соціально-демографічний таргетинг, так як за профілем відома стать, вік, соціальний статус, місце проживання людини.

Крім цього, існують ще такі види таргетингу, як таргетинг:

  • за інтересами,
  • за запитами,
  • по місцях розміщення,
  • по країнах і мов,
  • розширений географічний таргетинг,
  • гіперлокальний,
  • аудиторний,
  • психологічний.

Психологічний таргетинг можливий завдяки аналізу психотипу людини за даними його сторінок в соціальних мережах. Це може дати можливість маркетологам спрогнозувати дії і бажання об’єкта реклами в майбутньому.