Таргет, або таргетована реклама, розробляється з фокусом на певну цільову групу, або таргет-груп. Щоб підвищити ефективність впливу на кінцевого споживача, складається його загальний портрет.
ЧИ Є МОЖЛИВІСТЬ ЗАПУСТИТИ РЕКЛАМУ БЕЗ САЙТУ?
Звичайно, так як замість сайту використовується інший ресурс – соціальні мережі, та інші сервіси де також розміщується необхідна інформація про компанію, послуги. Таким чином, просто перенаправьте таргет-груп з рекламних матеріалів на потрібну сторінку.
СКІЛЬКИ ЧАСУ ПОТРІБНО НА ТЕ, ЩОБ ПІДГОТУВАТИСЯ ДО ЗАПУСКУ ПОВНОЦІННОЇ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНІЇ?
Насправді, підготовчий етап рекламної кампанії займає досить багато часу, що пояснюється складністю самої процедури, яка відрізняється наявністю різних за обсягом і за тривалістю виконання завдань. Однак передчасно панікувати не варто, якщо є розуміння того, що все-таки має бути зроблено і в які терміни.
З чого радять почати? Починається все зі складання портрета кінцевого споживача, клієнта, який є головним об’єктом рекламної кампанії. Наступний етап – складання брифу і розробка дизайн-макету рекламного матеріалу, текстової частини. В процесі розробки рекламного оголошення необхідно враховувати особливості різних рекламних майданчиків, де рекламний матеріал буде розміщуватися.
Скільки часу буде потрібно на те, щоб підготуватися до запуску повноцінної рекламної кампанії?
Незважаючи на те, що візуальна складова є важливою частиною рекламного оголошення, не варто відводити на задній план змістове наповнення, коли мова йде про підготовку тексту, який буде гармонійно доповнювати віжуал. Щоб зробити текст максимально ефективним, слід зрозуміти, що є унікальним торговим пропозицією, іншими словами, що виділяє послугу або товар від конкуруючих пропозицій на загальному ринку. Останнім, але не менш важливим є етап настройки аналітичних інструментів.
Таким чином, за 1-2 дня можна запустити рекламну кампанію, з огляду на те, що все необхідне для її запуску вже готове.
НАВІЩО КОМПАНІЇ ПОТРІБНА ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА?
Таргетолог займається розширенням цільової аудиторії компанії та підвищенням рівня впізнаваності компанії та її товарних позицій, послуг.
Досвідчений фахівець забезпечує залучення трафіку до Facebook або Instagram, або ж на корпоративний веб-ресурс, використовуючи набір певних інструментів, прийомів, які, на його думку, є найбільш ефективними в конкретному випадку. Маркетолог використовуючи інструмент таргетингу зосереджується на вирішенні певного завдання, використовуючи індивідуальний підхід, як і лікар.
Поки ви перебуваєте на стаціонарі під наглядом лікаря, він може відстежити особливості протікання захворювання, і виписати індивідуальний рецепт. В інших випадках, він може лише припускати, чому засіб, призначений для лікування захворювання, виявився не настільки ефективним, або зовсім не спрацювало. Таргетолог прикладає максимум зусиль для вирішення поставленого завдання, але не може контролювати діяльність відділу продажів компанії, незважаючи на те, що всі процеси всередині компанії взаємопов’язані між собою.
Виникає питання, і як можна вирішити таку проблему, тобто підвищити ефективність реклами? Мова йде про налаштування реклами та інструментів з відстеження її результативності з наскрізною аналітикою, яка дозволяє враховувати дані за заявками і успішним продажам. Такий підхід вважається більш комплексним, де будуть контролюватися всі ліди і дзвінки.
МОЖНА ЗОРІЄНТУВАТИСЯ ПО ВАРТОСТІ ОДНОГО ЛІДА?
Таргетолог надає остаточну ціну за цільове дію споживача у вигляді кліка / заявки після завершення тестового періоду, так як на вартість впливають і інші рушійні фактори, які є частиною добре продуманої індивідуальної рекламної кампанії.
ЯК ЗАПУСТИТИ РЕКЛАМУ В ОДНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ, АЛЕ З ОБМЕЖЕНИМ БЮДЖЕТОМ, З ЯКОЮ ПОЧАТИ?
Підхід до кожної соціальної мережі, як і компанії, є індивідуальним, так як враховуються можливості мережі та специфіка діяльності компанії, портрет її кінцевого споживача, його вік, місце існування і т.д. Досить складно сказати без будь-яких вступних даних, яка соціальна мережа проявить себе найбільш ефективним чином з урахуванням вкладення мінімального розміру інвестицій.
Щоб отримати точні цифри, пов’язані з запуском повноцінної рекламної кампанії в одній соціальній мережі, слід звернутися до фахівця. Який визначить Ваші цілі, по відношенню до рекламної компанії. Якщо без конкретики, маркетологи вважають, що запуск слід починати з інвестиціями в розмірі 100 у.о., проте сума рекламної кампанії може змінюватись від популярності напрямку.