Про проект
Особливості розробки проекту
Клієнт
Меблева компанія «ТАРАСОВ» — великий відомий виробник авторських меблів, який звернувся до нас за впорядкуванням інформації в інтернет мережі.
Завдання і цілі проекту
Одним із перших завдань була розробка веб-сайту. Наступним налаштувати соціальні мережі і впорядкувати інформацію компанії, підготувати контент.
Розробити покроковий план дій для досягнення цілей.
01
Аудит
Аудит інформаційної присутності, аналіз конкурентів, сценаріїв впровадження нових рішень і налаштувань.
02
Формування
Розробка, збір інформації. Створення структури і змісту розділів. Вибір платформи для впровадження рішень. Реєстрація. Налаштування. Підготовка матеріалів.
03
Впровадження
Розробка веб-сайту. Фотографування і обробка інформації. Написання контенту. Складання медіа-плану. Надання плану дій по досягненню першочергових цілей.
РОЗРОБКА
Головний екран сайту працює як вітрина – відвідувач оцінює її та приймає рішення, що переглянути наступним. Тому важливо, було розмістити банерний блок, щоб відразу привертати увагу на акції і новинки компанії.
Основні побажання замовника — розробити мінімальний сайт в корпоративних кольорах, легкий для сприйняття. Важливо, щоб будь-хто міг швидко знайти потрібну інформацію.
ДО ОНОВЛЕННЯ

ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ

ПІДСУМОК
Головний екран сайту працює як вітрина – відвідувач оцінює її та приймає рішення, що переглянути наступним. Тому важливо, було розмістити банерний блок, щоб відразу привертати увагу на акції і новинки компанії.
Основні побажання замовника — розробити мінімальний сайт в корпоративних кольорах, легкий для сприйняття. Важливо, щоб будь-хто міг швидко знайти потрібну інформацію.