Пошуковий аудит

Просування веб-ресурсу на перші позиції в пошукових системах Google та інших є одним з найбільш ефективних способів підвищення рівня продажів і залучення нових клієнтів. Однак не кожен з сайтів, вже підготовлений, за своїми технічними характеристиками, до просування. Дізнатися, чи можна перейти до даного процесу, дозволить SEO-аудит, який надає первинні рекомендації по популяризації інтернет-порталу.

Однак якщо пошуковий аудит по просуванню не приніс очікуваного результату, експерти рекомендують використовувати додатково технічний аудит, що дозволяє провести більш глибоку перевірку, усунути всі проблеми сайту, визначити його потенціал і вибудувати ефективну стратегію.

Пошуковий аудит являє собою комплекс операцій, спрямованих на перевірку сайту, на його відповідність вимогам пошукових систем. Під час даної процедури, експерти проводять аналіз поточних позицій і пропонують методи підвищення кількості та якості залучених клієнтів, зацікавлених у купівлі товарів або послуг.

ЯКІ ПРОЦЕДУРИ ВКЛЮЧАЄ ПОШУКОВИЙ АУДИТ
У процесі пошукового аудиту беруть участь висококваліфіковані SEO-фахівці та програмісти, здатні в повній мірі визначити поточні недоліки сайту та запропонувати способи їх корекції. При цьому сама процедура включає наступні операції:

  • аналіз структури веб-ресурсу, під час якого фахівці визначають наповненість сайту, якість роботи навігації і її грамотне складання, а також коректність роботи в цілому, порталу;
  • перевірка коду на наявність помилок, що дозволяє визначити причини, що перешкоджають можливості просування ресурсу в пошукових системах;
  • оцінка якості наповнення, що включає повний аналіз використовуваних статей в блогах або для опису товарів і послуг, унікальність зображень і перевірку пошукової оптимізації;
  • формування семантичного ядра, що має на увазі визначення списку часто використовуваних пошукових фраз і перевірку їх наявності на обраному інтернет-порталі;
  • аналіз видимості щодо запитів, що включає оцінку сайту з перевіркою позиції при введенні конкретної пошукової гарячої ключової фрази, найбільш часто респонденти користуються послугами користувачами;
  • перевірка посилальної маси, що має на увазі аналіз всіх використовуваних ресурсом посилань, включаючи зовнішні та внутрішні, а також аналіз використовуваних анкоров;
  • аналіз помилок оптимізації, в який входить перевірка наявності текстів, необхідних для просування сайту в пошукових системах по тим чи іншим запитам;
  • аудит веб-ресурсів конкурентів і використовуваних ними методів просування і оптимізації.

Після того як всі вищевказані роботи завершаться, замовнику буде надано детальний звіт, в якому зазначатимуться поточні недоліки сайту, найефективніші способи оптимізації роботи, а також рекомендації з оформлення кожної окремої сторінки і конкретних розділів. Крім того, в звіті буде вказуватися точна інформація про конкурентів, їх сайтах і обсязі фінансових засобів, що використовуються конкурентами для просування власних ресурсів і розміщення реклами в пошукових системах і соціальних мережах.

Грунтуючись на вищевказаної інформації, власникам бізнесу також буде надано список рекомендацій щодо підвищення обсягів залученої аудиторії, націленої саме на покупку товарів і послуг.

ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ І ЦІНА
Період виконання пошукового аудиту багато в чому буде залежати не тільки від обсягів сайту, але також від оперативності зв’язку з клієнтом. У більшості випадків виконання даного комплексу процедур може займати від 5-х днів до 2-х тижнів.

На відміну від інших видів аудитів вартість даної процедури залежить не тільки від розміру самого сайту і кількості сторінок, але також від кількості конкурентів на ринку.