Пошукове просування починається з аудиту і оптимізації, досвідчений спеціаліст не буде починати просування без аудиту, тому щоб досягнути ціль потрібно робити пошукову стратегію.

Аудит і оптимізація сайту – ряд процесів які визначають ранжування сайту в пошуковій системі. Іншими словами, це перевірка роботи яка була проведена на Вашому сайті для пошукового просування сайту в пошуковій видачі і виправлення помилок. Важливо не плутати SEO аудит і SEO оптимізацію.

Аудит – перевірити, дати рекомендації, але не виправляти ці помилки.
Оптимізація – знайти помилки і виправити їх.
Стратегія – планове виконання заходів.

SEO аудит і SEO оптимізацію

СЕО аудит сайту – це детальна перевірка сайту профільними експертами. Всі ми чули про аудиторську перевірки установ чи закладів, що є обов’язковим елементом і мають різні напрямки. Так само аудиторський аналіз сайту здійснюється за різними напрямками. Провести грамотний аудит сайту може фахівець, який не тільки оцінить стан справ, а також виявить помилки, підкаже шляхи їх виправлення.

Пошуковий аудит сайту (SEO-аудит), розповість все про ставлення пошукових систем до сайту. Він аналізувати стан сайту з точки зору пошукових систем. Цей аналіз враховує мета-теги, ключові слова, карту сайту, якість контенту. Що стосується ключових слів і семантичного ядра – багато сайтів не мають належного успіху тільки тому, що неправильно визначають семантичне ядро ​​і некоректно формулюють ключові запити. Сюди ж входить оцінка контенту, внутрішня перелінковка, інші елементи, на які поширюється SEO-оптимізація. Професійний аудит сайту потрібно проводити час від часу як медогляд будь-якій людині: це виявлення переваг і недоліків, що дозволить якісно просувати сайт, ліквідуючи помилки.

Пошукова стратегія – дуже важлива на початковому етапі просування і необхідна хоча б частково для подальших етапів розвитку проекту.

Технічний аудит проводиться щодо відповідності стандарту: веб-сторінок, грамотності кодів, перевіряє якість і швидкість завантаження. Він також оцінює вибір хостингу, структуру сайту. Аналіз юзабіліті, тобто зручності користування сайтом – ще один важливий етап. Технічний аналіз порівнює, як виглядає сайт в різних браузерах. Безпека сайту, програмна частина, доступ до управління сайтом – все це завдання технічного аудиту.

Маркетинговий аудит сайту оцінює його як інструмент ринкових відносин. Сервіси та статистика сайту, ефективність контекстної реклами, наявність і потужність конкурентів, конкурентоспроможність і тематична відповідність – ось основні пункти маркетингового аналізу.

Важко оцінити ціну заходів які потрібно виконати для досягнення поставлених цілей, тому краще спочатку визначити завдання, тоді ми зможемо зробити оцінку. Платіть тільки за результат.