Згідно зі статистичними даними, тільки 1 з 30-ти сайтів вважається успішним. Більш того, при відвідуванні інтернет-ресурсу тільки 2 з 100 користувачів доходять до завершального етапу покупки товару або послуги. Виправити подібну статистику і домогтися більш високих показників для сайту дозволить маркетинговий аудит. Дана процедура є комплексом дій, спрямованих на перевірку ефективності сайту, перевірку його функціональності і якості розміщеної для нього реклами.
В ЯКИХ ВИПАДКАХ НЕОБХІДНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ
Головною метою маркетингового аудиту є виявлення помилок і бар’єрів, що перешкоджають підвищенню рівня продажів, які виникли під час процесу розробки і заповнення веб-ресурсу. Дана процедура необхідна в наступних випадках:
- компанія отримує недостатню кількість замовлень від перехідних на сайт потенційних клієнтів;
- при низькому рівні конверсії та високому рівні відвідуваності ресурсу;
- при частому отриманні скарг від відвідувачів сайту, що стосуються недопрацьованого функціоналу;
- в разі виникнення у клієнтів проблем зі створенням власного облікового запису, оформленням замовлення або пошуком інформації про той чи інший продукт.
Однак звичайний маркетинговий аудит дозволить зрозуміти лише частина проблем, що призводять до того, що клієнти звертаються за покупкою товарів і послуг до конкурентам. Щоб повною мірою усвідомити всі недоліки порталу, експерти рекомендують провести комплексний маркетинговий аудит, який включає наступні види робіт:
- повний аналіз пропонованих товарів і послуг;
- аналіз наповнення ресурсу, включаючи опис товарів і розділів, а також зміст блогів;
- перевірка всіх функцій сайту, починаючи від переходу з одного меню в інше і закінчуючи роботою форми зворотного зв’язку;
- складання докладного звіту про недоліки і написання рекомендацій щодо підвищення комерційної ефективності.
Важливо звернути увагу, що маркетинговий аудит обов’язково повинен виконуватися досвідченими фахівцями, так як дана процедура вимагає глибоких знань в економіці, маркетингу, а також в сфері проектування сайтів.
ЯКІ РОБОТИ ВКЛЮЧАЄ МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ
Розроблений кращими фахівцями маркетинговий аудит являє собою комплекс перевірок, що складається з декількох етапів, а саме:
- аналізу первинних даних, що включає перевірку основної інформації про саму компанію, про пропоновані нею товари або послуги, про цільову аудиторію, а також аналіз відомостей про найближчих конкурентів;
- перевірка ефективності веб-ресурсу шляхом аналізу його текстів і зображень, які повинні мотивувати відвідувача на придбання товарів і послуг, а також перевірка точності опису і характеристик;
- аналіз правильного налаштування оптимізації для пошукових систем Google і Yandex;
- перевірка відвідуваності порталу, що включає порівняння кількості угод з кількістю відвідувань, визначення часу знаходження клієнтів на сайті, аналіз поведінки потенційних покупців;
- детальне вивчення роботи кожної функції сайту;
- складання звіту;
- надання рекомендацій щодо підвищення ефективності ресурсу і збільшення кількості продажів.
Для більш детального вивчення та складання грамотної програми з підвищення рівня конверсій власникам малого, середнього і великого бізнесу рекомендується використовувати послугу комплексного маркетингового аудиту. Вкладення коштів у розвиток інтернет-ресурсу, його власника дозволить протягом тривалого часу отримувати більш високий дохід, який з легкістю дозволить окупити аудит.
ВАРТІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ
Вартість даної послуги для кожного сайту індивідуальна і залежить від ряду параметрів. Звернувшись до наших менеджерів, ви зможете в найкоротші терміни отримати унікальне пропозицією з повним розрахунком вартості всіх робіт.