Комплексний аудит сайту

Сьогодні, сайт є одним з кращих інструментів розширення власного бізнесу та збільшення доходів. Однак далеко не кожен сайт, користується популярністю серед осіб, які здійснюють купівлю товарів і послуг в мережі Інтернет. Існує безліч причин, що погіршують ефективність сайту і знижують доходи власника бізнесу. Однак виявити їх самостійно вкрай складно, так як для цього необхідно володіти знаннями в сфері маркетингу, економіки та програмування.

Допомогти виявити недоліки сайту та підвищити його прибутковість дозволить комплексний аудит, який представляє собою певний порядок дій, спрямованих на виявлення всіх недоліків ресурсу.

КОЛИ ПОТРІБЕН КОМПЛЕКСНИЙ АУДИТ
Більшість експертів повідомляють, що проведення комплексного аудиту сайту необхідно проводити в наступних випадках:

  • в разі спостереження низької активності на веб-ресурсі;
  • при низькому обсязі заявок на сайтах з високим рівнем активності;
  • в разі виникнення проблем з пошуком певних товарів і послуг на сайті;
  • при обмеженої функціональності веб-ресурсу, що не дозволяє зареєструватися або здійснити замовлення.

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН КОМПЛЕКСНИЙ АУДИТ
Згідно із заявою фахівців, комплексний аудит і рекомендації, надані після його проведення, дозволяють домогтися наступних успіхів:

  • підвищити позиції сайту в пошукових системах Google;
  • збільшити відвідуваність сайту;
  • домогтися більш високих показників продажів;
  • підвищити рівень конверсій;
  • знизити витрати на рекламу.

ЩО ВКЛЮЧАЄ КОМПЛЕКСНИЙ АУДИТ
Як було зазначено вище, комплексний аудит являє собою ряд заходів, які проводяться під час наступних вузько різновидів аудиту: технічного, юзабіліті, пошукового і маркетингового. Всі перераховані вище види перевірок включають в себе наступні операції:

  • аналіз первинних даних, що включає перевірку розміщених про організацію відомостей, аналіз даних про пропоновані послуги і товари, вивчення цільової аудиторії та детальний аналіз даних конкурентів;
  • аналіз і перевірка рівня ефективності наповнення веб-ресурсу, що має на увазі перевірку оптимізації текстів і їх відповідність пошуковим запитам, а також перевірка наявності інформації, що викликає у клієнта бажання зробити покупку;
  • наявність необхідних мета-тегів на сайті, для пошукової оптимізації та просування ресурсу;
  • вивчення рівня відвідуваності сайту;
  • аналіз співвідношення відвідувань і укладених угод;
  • оцінка зручності і зрозумілості сайту;
  • перевірка унікальності наповнення і пропонованих товарів;
  • оцінка рівня довіри з боку клієнтів;
  • перевірка настройки реклами в соціальних мережах і пошукових системах Yandex і Google з урахуванням відповідності витрат на просування;
  • аналіз дизайну і використовуваних зображень на сайті;
  • перевірка функціональності, що включає визначення правильності роботи пошуку, форми зворотного зв’язку, реєстрації та оформлення замовлення;
  • визначення часу завантаження сторінок сайту;
  • виявлення проблем з SSI-протоколом;
  • перевірка наявності битих зовнішніх і внутрішніх посилань;
  • аналіз кодів сервера;
  • перевірка правильності установки лічильників веб-аналітики.


Після завершення всіх вищевказаних робіт, власнику веб-ресурсу, надається детальний звіт по кожному параметру і розробляється програма для підвищення рівня ефективності інтернет-порталу.

СКІЛЬКИ КОШТУЄ КОМПЛЕКСНИЙ АУДИТ
Вартість комплексного аудиту безпосередньо залежить від розмірів сайту замовника, а також від кількості конкурентів на ринку. Звернувшись до менеджерів нашої компанії, замовник зможе в найкоротші терміни дізнатися не тільки вартість даної послуги, а й термін виконання всіх вищевказаних робіт.