Максимальний ефект залежить в першу чергу від контент менеджера який готує матеріали, на справді дуже добре коли менеджер готує їх із дотриманням всіх канонів. В нас час досягти таких показників дуже важко але можливо, на першому етапі всі хочуть отримати відразу прибуток від сайту, та насправді сайт ствроюють не на один день і прибуток буде але не відразу. Звичайно є прискорені методи – це платні оголошення в пошуковій мережі або соц мережах. Кожен сайт потребує природню відвідуваність сайту (тобто Ваш сайт відвідують бо він цікавий або інформативний без реклами). Щоб зберегти і на рощувати відвідуваність користуються пошуковою оптимізацією сайту (SEO) яка включає в себе оптимізацію структури сайту і змісту його сторінок. На даному етапі аналізується і коректується текстове наповнення сайту, підбираються і розміщуються найбільш оптимальним чином інформаційні блоки, ключові фрази. Також використовують копірайтинг, тобто написання і розміщення унікальних статей, які в обов’язковому порядку повинні містити ключові слова. Їх має бути на сайті достатня кількість. Дуже важливо дотримувати “золоту середину”, якщо перестаратися з ключовими фразами, тексти сайту будуть розцінені, як спам. Аналіз сайту дозволяє виявити і виправити помилки, які були допущені на етапі створення сайту і які заважають ефективному просуванню. Ціль кожного з сайтів як можна більше зачепити цільову аудиторію.

На етапі пошукового просування відбувається реєстрація сайту в партнерських і тематичних каталогах, розміщення статей з посиланнями на сайт, розміщення в пошукових системах. На просування ресурсу впливає кількість посилань на нього, а також сайти, на яких він розміщений, а посилання з тематичних ресурсів мають більшу вагу і користі.

Перераховані дії сприяють підвищенню популярності сайту в пошукових системах.